Usługi

Badania naukowe

Jednym z kluczowych obszarów działania Kancelarii jest prowadzenie badań. W głównej mierze dotyczą one analiz zmieniającego się otoczenia biznesu i wszelakich procedur, które związane są ze swobodą działalności gospodarczej. Monitoring bieżącej sytuacji, analizy porównawcze, szukanie najlepszych jakościowo rozwiązań pozwala oferować klientom usługi bardzo wysokiej jakości. Główne obszary analiz to: polityka personalna, walka z dyskryminacją w pracy, zwalczanie mobbingu, ochrona danych osobowych, szeroko rozumiana dokumentacja korporacyjna (zasady dobrych praktyk, wytyczne społecznej odpowiedzialności biznesu). Sporządzamy także karty charakterystyki, opracowujemy regulaminy, instrukcje, oceny ryzyka, opisy stanowisk, wewnętrzne polityki, projekty administracyjnych dokumentów wewnętrznych.

Dużą część aktywności w tym obszarze stanowią badania szczegółowe, spersonalizowane kontraktowane przez zainteresowanych klientów.

Specjalizujemy się w opracowywaniu i wdrażaniu. Oferujemy merytoryczny profesjonalizm na mocnych fundamentach. Skontaktuj się z nami, aby spokojnie prowadzić biznes i zgodnie z prawem.

  • Regulamin ochrony danych osobowych
  • Instrukcja w zakresie przetwarzania danych osobowych
  • Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych
  • Upoważnienie do wglądu i wykonywania czynności związanych z przetwarzaniem danych osobowych
  • Warunki techniczne bazy danych osobowych
  • Instrukcja postępowania w sytuacji naruszenia systemu, procedury awaryjne
  • Raport dla zarządu i wspólników
  • Badania rynku
  • Procedura wewnętrzna w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
  • Wewnętrzna Polityka Antymobbingowa
  • Polityka rachunkowości
  • Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów
  • Zasady dobrych praktyk
  • Regulamin wynagradzania
  • Polityka kadrowa i personalna
  • Instrukcja kancelaryjna
  • Polityka archiwizacji dokumentów

Dodatkowo prowadzimy szkolenia, kursy, treningi i warsztaty pozwalające na poszerzenie umiejętności i wiedzy z powyższych zagadnień. Kształcimy pracowników w zakresie wdrażania, monitoringu i kontroli procedur. Oferujemy także szkolenia językowe, kursy etykiety i protokołu, przygotowanie merytoryczne i organizacyjne do pracy na stanowiskach pomocniczych w firmach (asystentki, administracja biurowa, księgowość).

Administracja i zarządzanie

Kancelaria świadczy usługi związane z powoływaniem podmiotów do życia w świetle polskiego prawa, a także z ich dalszym administrowaniem, a nawet ewentualną likwidacją, jeśli zachodzą ku temu przesłanki. Działania dotyczą nie tylko sfery finansowej i wypełnienia szeregu obowiązków formalnych, instrukcji, procedur, polityk, ale także pomoc przy wdrażaniu strategii firmy, analiz efektywności, realizacji procesów restrukturyzacji.

Stąd też oferta obejmuje zarówno usługi początkowe związane z powoływaniem i kończeniem bytu podmiotów, ale przede wszystkim z ich codzienną działalnością.

Oferta Kancelarii ma za zadanie wyręczyć przedsiębiorcę z szeregu obowiązków na nim spoczywających, tak by mógł swobodnie skupić się na rozwoju własnego przedsiębiorstwa poprzez realizację pomysłów i założeń biznesowych.

Przygotowujemy również raporty dla zarządów, dyrektorów departamentów, wspólników, inwestorów. Istnieje możliwość zlecenia weryfikacji prawidłowości pracy zatrudnionego personelu zarówno w drobnych sprawach (obsługa klienta, wydawanie paragonów, niezgodności w kasie, reklamacje), tj. mystery client, jak i pełne przeanalizowanie pracy pracowników, zweryfikowanie prawidłowości oraz zgodności ewidencji oraz efektywności stosowanych rozwiązań.

Z przedsiębiorczego punktu widzenia najzasadniejsze wydaje się powierzenie tych spraw podmiotom i osobom które charakteryzują się nie tylko odpowiednią wiedzą ale i doświadczeniem, a także mają możliwość opracowywania najwłaściwszych rozwiązań dla konkretnego podmiotu.

Badania rynku

Kancelaria oferuje usługi pomocnicze z obszaru doradztwa biznesowego. W szczególności:

  • Opracowanie strategii pozwalającej na skuteczne wejście na rynek,
  • Badania sektorowe, przygotowanie misji handlowych, udział w targach, negocjacje biznesowe, opracowania branżowe, analizy i działania następcze,
  • Badania produktów i usług pod kątem możliwości ich wprowadzenia na rynek, studium konkurencji,
  • Doradztwo administracyjne: organizacja przyjazdów i pobytów, przygotowanie agendy, udział w spotkaniach, tłumaczenia, zakwaterowanie, wynajem biur, sal,
  • Poszukiwanie partnerów handlowych, wspólników, klientów, dostawców, dystrybutorów,
  • Weryfikacja prowadzonej działalności,
  • Przedstawicielstwo i codzienne wsparcie w działalności,
  • Doradztwo handlowe i komercjalizacja produktów, usług,
  • Wsparcie w internacjonalizacji działalności,
  • Procesy rekrutacyjne, wsparcie w poszukiwaniu pracowników o wysokich kwalifikacjach,

Usługi skierowane są zarówno do inwestorów z Hiszpanii, jak i do polskich przedsiębiorców, którzy chcą działać na hiszpańskim rynku.

Rachunkowość, kadry i płace

Nowopowstały podmiot, jak i jednostka działająca kilka lat obligatoryjnie wymagają wsparcia w zakresie księgowości, rachunkowości, kadr i płac. Nowi przedsiębiorcy mogą liczyć na odpowiednią opiekę, podpartą solidnymi podstawami. Przedsiębiorcom działającym na rynku oferujemy kontrolę jakości działania we wspomnianych obszarach, a także propozycje ulepszeń i zmian.

Obsługa księgowa:

  • dekretacja dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym,
  • terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej,
  • prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi,
  • przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych),
  • fakturowanie oraz prowadzenie rozrachunków z kontrahentami,
  • przeprowadzanie klasyfikacji kosztów własnych i kosztów uzyskania przychodu,
  • rozliczanie faktur importu i eksportu oraz różnic kursowych,
  • przeprowadzenie bieżącej kontroli finansowo-księgowej,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenie),
  • sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat miesięcznych kwartalnych, półrocznych, rocznych,
  • sporządzanie okresowych raportów dla kierownictwa na temat wpływów i wypływów finansowych,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz zamknięcie roku bilansowego,
  • sporządzanie inwentaryzacji, spisu z natury,
  • ewidencja magazynowa,
  • prowadzenie rejestrów VAT,
  • sporządzanie co miesięcznych deklaracji do urzędu skarbowego:
    • VAT – podatek od towarów i usług,
    • PIT – podatek od osób fizycznych,
    • CIT – podatek od osób prawnych,
    • podatek akcyzowy
  • sporządzanie raportów F-01 do urzędu statystycznego,
  • sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości,
  • obsługa korespondencji,

Kadry i płace:

  • prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • przygotowanie umów o pracę, o dzieło, zlecenia, uchwał,
  • sporządzanie list płac, ewidencji czasu pracy, rozliczenia urlopów, planów urlopowych,
  • sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS,
  • sporządzanie wniosków dla pracowników,
  • obsługa zajęć komorniczych,
  • roczne rozliczanie podatku dochodowego osób fizycznych i prawnych,
  • rozliczanie wynagrodzeń pracowników,
  • polityka antymobbingowa.

Ceny są ustalane indywidualnie w zależności, czy podmiot powierza Kancelarii całość spraw czy tylko część. Końcowa cena w ofercie uzależniona jest także od ilości dokumentów i zasad współpracy (np. oddelegowania, pracy na odległość), a także od wielkości podmiotu i specyfiki działalności.

Skonsultuj naszą ofertę. Przygotujemy spersonalizowaną propozycję skrojoną na miarę w przystępnej cenie.

Usługa obejmuje także możliwość prowadzenia spraw w języku hiszpańskim, angielskim i francuskim.

Pośrednictwo

Kancelaria zajmuje się poszukiwaniem na zlecenie inwestorów gruntów na przedsięwzięcia mieszkaniowe, przemysłowe i handlowo-usługowe. Oferuje wsparcie przy uzyskaniu finansowania w tym przy przygotowywaniu niezbędnej dokumentacji, planu biznesowego. Wspieramy w przeprowadzaniu procedur administracyjnych, włączając uzgodnienia, decyzje, pozwolenia.

Poszukujemy lokali na biura, magazyny. Weryfikujemy potencjalne oferty pod kątem wymogów i potrzeb. Wspieramy inwestorów zagranicznych poszukujących nieruchomości w Polsce, także zakupów pakietowych.

Oferta dotyczy także wyszukiwania nieruchomości w Hiszpanii i dalszego zarządzania nimi. W tej materii mamy szeroką gamę kontaktów, które pozwalają na realizację trafnych przedsięwzięć inwestycyjnych.

Tłumaczenia

Oferta Kancelarii Naukowo-Biznesowej obejmuje tłumaczenia uwierzytelnione oraz zwykłe tłumaczenia z języka hiszpańskiego i na ten język. Usługi dotyczą tłumaczeń ustnych i pisemnych ze wszystkich dziedzin. Są to zarówno dokumenty, teksty niesygnowane, jak i czynności wymagające uczestnictwa tłumacza, ze względu na przepisy prawa, a także negocjacje, spotkania, korespondencja handlowa. Specjalizacja, uwarunkowana wieloletnim doświadczeniem, obejmuje tłumaczenia w biznesie, w polityce, finansowe, prawne i handlowe dla sektora bankowego, sądów jak i małych oraz dużych przedsiębiorstw. Ze względu na różnorodność potrzeb klientów i zróżnicowany charakter zleceń, w wielu przypadkach opracowywana jest spersonalizowana oferta, a czas realizacji zlecanych tłumaczeń uzgadniany jest indywidualnie z klientem w przypadku każdorazowego zlecenia. Więcej na stronie www.wojcik-tlumacz.pl

Inne

W obszarze wsparcia Kancelaria posiada usługi akcesoryjne. Wśród dodatkowych usług znajdują się:

  • przechowywanie dokumentacji,
  • adres siedziby,
  • obsługa administracyjna korespondencji,
  • usługi sekretarskie.